Napjainkban szinte lehetetlen anélkül végiggörgetni bármilyen közösségi média felületét, hogy ne jöjjön szembe politikai hirdetés. Mennyiben mások ezek a reklámok, mint a plakátok? Miért váltak a kampányok meghatározó eszközeivé? Milyen a szabályozási háttere? Hogyan lépnek fel a gyűlöletbeszéddel szemben?
Többek között ezekről a kérdésekről beszélgetett Jakus Barnabás, Kenéz Kende és Tomor Dávid a Jurádió podcast legújabb adásában.
Műsorvezető: Jakus Barnabás
Vendégek: Kenéz Kende és Tomor Dávid
Jurádió: Jogodban áll hallgatni!
Tartalmi elemek
[00:01:24] A választási és politikai hirdetések 2010 előtt
[00:04:28] A közösségi média megjelenése; „Mindenki saját kis médiája.”
[00:07:43] A nem kíván politikai hirdetések adatszerző célja
[00:14:32] Mit engedhet meg egy politikus magának?
[00:20:20] A posztok ellenőrzésének problémái
[00:27:53] A pénzen vett közösségi médiafelületek kérdései