„Felborultak a szerepek” – avagy a közösségi média és a politika kapcsolata

Napjainkban szinte lehetetlen anélkül végiggörgetni bármilyen közösségi média felületét, hogy ne jöjjön szembe politikai hirdetés. Mennyiben mások ezek a reklámok, mint a plakátok? Miért váltak a kampányok meghatározó eszközeivé? Milyen a szabályozási háttere? Hogyan lépnek fel a gyűlöletbeszéddel szemben?

Többek között ezekről a kérdésekről beszélgetett Jakus Barnabás, Kenéz Kende és Tomor Dávid a Jurádió podcast legújabb adásában.

Műsorvezető: Jakus Barnabás

Vendégek: Kenéz Kende és Tomor Dávid

Jurádió: Jogodban áll hallgatni!

Tartalmi elemek

[00:01:24] A választási és politikai hirdetések 2010 előtt

[00:04:28] A közösségi média megjelenése; „Mindenki saját kis médiája.”

[00:07:43] A nem kíván politikai hirdetések adatszerző célja

[00:14:32] Mit engedhet meg egy politikus magának?

[00:20:20] A posztok ellenőrzésének problémái

[00:27:53] A pénzen vett közösségi médiafelületek kérdései


JURÁTUS HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS


A szerzőről Összes bejegyzés megtekintése

admin

Vélemény, hozzászólás?

Hozzászólás írásához, kérjük jelentkezz be.